Translate

Scam Used Car Dealer dan Emas?

September 6

Bismillah, dengan ini saya secara terbuka meminta saudara Toy Mohd untuk memberi keterangan terhadap kes terhadap dirinya yg disyaki menipu orang ramai dengan helah jual beli kereta sebelum ini.

Dan sekarang bermain emas pula dengan nama syarikat Al-Razzaq .

Saudara Mohamad Zaifudin bin Ramli , No KP: 820501-08-6417 . Perkara ini telah dibantu sendiri oleh ejen2 anda juga yg anda rekrut tanpa sebarang syarat.

Dan ejen anda sendiri agak keliru dengan apa yg anda buat. Saya terima pelbagai input dari rakan-rakan di luar sana tentang isu ini.

Boleh lihat link disini

fanpage dia

Jika anda betul2 dianiaya, mohon tunjuk bukti dan maklumkan disini.

Tujuan saya pos ini bukanlah untuk memalukan saudara,mengaibkan, ini adalah tanggungjawab kita semua untuk mengelakkan yg lain tertipu.

Ingatlah tak kemana kita kalau menipu sahaja kerjanya, takkan kita dianiaya, kalau mcm -mcm kes keluar

Jika sekarang anda melakukan perniagaan dengan jujur, saya anggap ini adalah publisiti syarikat anda agar orang lebih mengenali dan membeli dari anda. InsyaAllah Allah akan bantu hambanya yg jujur.

Sekian sahaja laporan dari saya.

Jika ada sebarang kesalahan tegurlah sy dgn bersopan santun dan bergembira .

‪#‎sembangyangbenar‬

820501086417





2 comments:

  1. saya nak dedahkan 1 penipuan perniagaan ayam yg ramai mangsa mangsa dia cikgu dan org susah.macam mana saya nak hubungi admin? mohon beri alamat email?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepek je sini.... tau ler admin pi korek

      Delete